Close
(0) items
U heeft geen artikelen in uw winkelmandje.
Alle categorieën
    Filters
    Voorkeur BTW
    Zoek

    Ruilen en retouren

    Ruilen & retourneren

    Onze beloftes

    • 14 dagen bedenktijd op al je producten.
    • 2 jaar fabrieksgarantie.
    • Product ruilen? Na ontvangst verzenden we nog dezelfde dag je nieuwe product.
    • Geld terug? Na ontvangst wordt het bedrag binnen 3 werkdagen terug geboekt.
    • Bij defect, bekijk onze pagina over garantie.

    14 dagen bedenktijd - Product retourneren

    Toch niet wat je verwachtte van je aankoop, stuur het dan gewoon naar ons terug binnen 14 dagen na aankoop en wij betalen je binnen 3 werkdagen terug.
    Opgepast: het product moet in nieuw staat zijn, ongeopend en in originele verpakking anders kunnen wij het helaas niet terug nemen.

    Ruilen of beschadiging

    Wil je iets ruilen of heb je een beschadigd product?
    Dan ontvangen we graag een telefoon of mailtje van je zodat we jouw probleem onmiddellijk mee kunnen opvolgen.
    Bij een beschadiging: Bezorg ons een foto van het beschadigd product en de beschadigde verpakking.
    Wij sturen u direct een nieuw product toe.
    Bij ruilen: Stuur het product terug, laat ons weten wat u in de plaats wilt en wij verzenden het van zodra we de andere goederen hebben ontvangen.

    Hoe iets naar ons retour sturen

    We maken het je graag gemakkelijk om je retour in orde te brengen, hiervoor bieden we je dan ook verschillende mogelijkheden.
    Optie 1.
    Deze optie is enkel mogelijk als je een tracking nummer hebt waarmee we jouw order eerder hebben toegestuurd, gebaseerd op deze info kan je zeer snel een retourlabel aanmaken.
    Meld je retourzending aan via ons eigen retour platform: https://dhz-proshop.shipping-portal.com/returns/
    Geef je postcode en je tracking nummer in en alle gegevens worden automatisch ingevuld.
    Volg verder simpelweg de opgegeven stappen, print je label af, plak deze aan de bovenkant van het pakket en breng het binnen in een postkantoor.

    Optie 2.
    Je kan ons contacteren en wij zorgen ervoor dat je een retourticket doorgemaild krijgt.
    Print deze label af, plak deze aan de bovenkant van het pakket en breng het binnen in een postkantoor.

    Optie 3.
    Je kan zelf een label aanmaken via volgende link: https://parcel.bpost.be/nl/create-label
    Print deze label af, plak deze aan de bovenkant van het pakket en breng het binnen in een postkantoor.

    Optie 4.
    Je kan met je pakket naar een postkantoor gaan, geef aan naar waar je het wenst terug te sturen en zij brengen de verzending in orde voor je.

    Ons retour adres:
    Dybaco Bvba
    Heizijde 223
    2300 Turnhout
    België

    Opgelet: Gelieve er rekening mee te houden dat we de eventuele retourkost aanrekenen.

    Uitzonderingen

    Soms gebeurt het dat wij niet alles terug kunnen nemen, deze uitzonderingen sommen we graag voor je op.

    • Gebruikte goederen.
    • Gebroken goederen of goederen die schade vertonen welke niet door onze transporteur aangebracht zijn.
    • Verbruiksartikelen waarvan de verpakking reeds geopend is. Vb spuitbussen, schroeven,…

    Ben je niet zeker of je artikel hierbij hoort, contacteer ons gewoon om zeker te zijn.