Close
(0) items
U heeft geen artikelen in uw winkelwagen.
Alle categorieën
    Filters
    Voorkeur BTW
    Zoek

    Vraag & antwoord

    Vraag & antwoord - Producten


    Productinformatie

    Zijn alle producten steeds in voorraad?

    Nee, maar dit houdt ons niet tegen om alsnog uw producten super snel te leveren. Loopt de levertijd toch uit, hoort u zeker van ons!

    Wat als een product niet meer leverbaar is?

    Helaas komt dit wel eens voor maar wij zullen u uiteraard een deftig alternatief aanbieden of indien nodig, uw reeds betaald bedrag terug storten.

    Hoe kan ik een product terug vinden?

    Gebruik onze handige zoekfunctie, ook hier vind je geavanceerde zoek toepassingen.

    Ik vind een product niet.

    Contacteer ons. Wij kunnen nog veel meer leveren dan we publiceren, levering kan wel iets langer duren.

    Promotie en kortingen

    Hoe kan ik gebruik maken van een promotiecode?

    Op het moment dat u alle gekozen producten in uw winkelwagen geplaatst heeft, kan u onderaan de pagina van uw winkelwagen uw kortingscode ingeven.

    Kunnen jullie een korting toepassen op een reeds geplaatste bestelling?

    Het is niet mogelijk om een korting achteraf nog toe te kennen indien de bestelling reeds geplaatst en betaald werd.

    Kunnen jullie kortingen geven bij grotere afnames?

    Neem contact met ons op met de beschrijving van het product en het gewenste aantal en wij beantwoorden dit met een gepaste offerte binnen de 24u.

    Hoe kan ik gebruik maken van een promotiecode?

    Op het moment dat u alle gekozen producten in uw winkelwagen geplaatst heeft, kan u onderaan de pagina uw kortingscode ingeven.

    Bestellen

    Bestelling plaatsen

    Volg deze 6 duidelijke stappen en ontdek hoe simpel het is!

    1. Product selecteren

    • Open het gewenste product en pas eventueel het gewenste aantal aan en klik op de knop ‘Bestel nu’. Je kan te allen tijde in de winkelwagen het gewenste aantal nog aanpassen..

    2. Winkelmandje

    • Het maakt niet uit waar je je op onze shop bevindt, je vindt je mandje altijd bovenaan de pagina terug. Eenmaal je winkelmandje geopend, zie je uit welke producten je bestelling bestaat. Wil je meer dan 1 stuk bestellen, pas het aantal aan door op de pijltjes ernaast te klikken of typ gewoon je gewenste hoeveelheid. Heb je alles wat je wilt, werk je bestelling af door op ‘Afrekenen’ te klikken. Ben je nog niet geregistreerd? Kies dan voor de optie ‘Afmelden als gast’ of ‘Maak een account aan’. Kom je vaker winkelen, registreer je dan 1 keer en bespaar jezelf veel tijd in de toekomst door gewoon in te loggen bij een volgend bezoek.

    3. Aanmelden

    • Heb je al een account? Log in met je persoonlijke gegevens door bovenaan op ‘Inloggen’ te klikken. Heb je nog geen account? Geen probleem, bij ons kan je ook zonder een account je bestelling afronden. Wens je toch een account, klik bovenaan gewoon op ‘Account aanmaken’.

    4. Adresgegevens

    • Ben je geregistreerd en ingelogd? Je adresgegevens zijn automatisch ingevuld tijdens je bestelproces. Als je gewenste verzendadres verschillend is van je factuuradres, kijk dit dan goed na bij het afwerken van je order, we willen toch zeker dat je pakketje op de juiste bestemming komt!

    5. Betaalwijze

    Tja, betalen moet ook gebeuren, gelukkig niet het moeilijkste om te doen met onze diverse opties:

    • Directe online betalingen
      Via deze weg kan je uit een zeer uitgebreid aanbod betaalopties kiezen, er wordt rekening gehouden met mobiele betalingen, standaard online betalingen en buitenlandse klanten. Op het icoontje naast deze betaalmethode zie je welke keuzes er allemaal beschikbaar zijn. Je wordt automatisch door verwezen naar het beveiligd betaal platform van Ogone waar je jouw persoonlijke betaalkeuze kan maken.
    • Paypal
      De betaling gebeurt onmiddellijk. Veilig aankopen doen zonder je creditcardnummer of financiële informatie door te geven.
    • Bankoverschrijving
      De betaling dient u zelf nog in te geven na de bestelling te hebben afgerond. Of u mailt ons het betalingsbewijs en we verzenden uw goederen onmiddellijk. Of wij sturen uw goederen op van zodra het bedrag op onze rekening staat.
    • Lopende rekening
      Deze optie wordt enkel aangeboden voor onze zakelijke klanten. Mail ons als u hiervan wenst gebruik te maken. Uw eerste bestelling betaald u alvorens de goederen verzonden worden. Na controle van uw bedrijfsgegevens krijgt u 30 dagen uitstel van betalen.

    6. Overzicht

    Controler nog even al je gegevens.

    • Heb je de juiste aantallen in je winkelmandje geplaatst?
    • Heb je alle benodigde producten opgezocht?
    • Klopt je facturatie- en verzendadres?
    • Heb je de juiste betaalwijze aangeduid?
    • Als alles klopt, klik op ‘Bevestig’, voer je betaling uit naar keuze, en wij doen de rest!

    Bestelling wijzigen of annuleren

    Uw bestelling is nog niet verzonden?

    Contacteer ons met je bestelgegevens en wij lossen het op!

    Uw bestelling is nog niet afgeleverd?

    Weiger het pakketje bij aflevering en het wordt automatisch naar ons terug gestuurd, de kost voor terugzending word je wel aangerekend.

    Uw bestelling is ondertussen geleverd?

    Contacteer ons met je bestelgegevensen wij zorgen voor een retour zending, de kost voor terugzending word je wel aangerekend.