Close
Alle producten
    Filters
    Voorkeur BTW
    Zoek

    Retour en garantie aanvragen

    Verzending

    Wat is de levertermijn?

    Bestellingen van voorraadproducten welke voor 16u geplaatst en betaald zijn, worden nog dezelfde dag verzonden,
    Zendingen binnen Belgie worden op 1-2 werkdagen uitgeleverd.
    Internationale zendingen worden binnen de 2-3 werkdagen geleverd.
    Indien wij uw bestelde goederen niet voorradig hebben zullen we u persoonlijk contacteren en een geschatte levertermijn doorgeven.
    Moest het dan toch te lang duren voor u kan u zonder kosten uw bestelling annuleren en betalen wij u onmiddellijk terug.

    Hoeveel bedragen de verzendkosten?

    Leveringen in Belgie

    • Thuis of op kantoor geleverd met een aankoopbedrag van 0 - 49.99€ : 7.95€
    • In een Bpost afhaalpunt geleverd met een aankoopbedrag van 0 - 49.99€ : 4.95€
    • Bestellingen met een aankoopbedrag hoger dan 50€ worden steeds gratis geleverd.

    Leveringen in Nederland

    • Thuis of op kantoor geleverd met een aankoopbedrag van 0 - 49.99€ : 9.95€
    • Thuis of op kantoor geleverd met een aankoopbedrag van 50 - 199.99€ : 8.95€
    • Thuis of op kantoor geleverd met een aankoopbedrag vanaf 200€ : Prijs wordt automatisch berekend volgens aankoopbedrag

    Leveringen in alle andere landen binnen Europa

    • Voor al deze landen krijgt u de leveringskost te zien bij het afronden van uw bestelling.

    Wordt mijn bestelling steeds in 1 pakket verzonden?

    Als uw bestelde goederen te groot of te zwaar zijn om in 1 colli te verzenden zullen wij dit in meerdere colli’s opsturen.
    Natuurlijk betaald u hiervoor niets extra en u krijgt voor elk pakket een unieke tracking nummer zodat je altijd op de hoogte blijft waar je pakket(en) is/zijn.

    Ik heb mijn pakket niet ontvangen!

    Zeer spijtig dat dit voorkomt maar helaas gebeurt het soms wel. Sorry hiervoor!
    Als je 4 dagen na verzending nog niets hebt ontvangen, laat het ons dan zeker weten, dan gaan wij er mee aan de slag en proberen je zo snel mogelijk verder te helpen.

    Kan ik mijn pakketten ook ergens af komen halen?

    Ja, dit kan. Wij hebben momenteel 1 gratis afhaalpunt in Turnhout.
    Ben je van deze omgeving en wil je je goederen snel en gratis afhalen?
    Duid deze optie dan zeker aan bij het afronden van je bestelling en wij contacteren je zo snel mogelijk om een afspraak te maken.

    Mijn pakket was onvolledig.

    Ook wij maken wel eens een fout en als dit het geval is doen wij er alles aan om ze recht te zetten.
    Heb je niet alles gekregen wat je bestelde?
    Contacteer ons en we zoeken het uit!
    Het kan natuurlijk ook zijn dat uw bestelling in meerdere colli’s is verzonden en er op 1 van deze pakketten vertraging zit.
    Normaal moet u dan ook via mail meerdere tracking nummers door hebben gekregen.

    Het geleverde product is beschadigd.

    Onze excuses op voorhand! Ook wij zijn hiervoor afhankelijk van onze transporteur maar wij willen dit natuurlijk wel oplossen voor u.
    Bezorg ons hiervoor voldoende foto's van zowel de buiten verpakking als het beschadigd product.
    Des te meer info u ons bezorgt, des te sneller kan uw aanvraag afgehandeld worden.
    Met deze bewijsstukken kunnen wij een claim indienen bij onze transporteur en kunnen we u ook veel sneller verder helpen!
    Wij bekijken uw aanvraag en u ontvangt ten laatste binnen de 24u een antwoord van ons hoe we dit voor u in orde gaan brengen.

    De status van mijn bestelling staat op geannuleerd.

    Dit kan enkel voorkomen als u een bestelling heeft geplaatst met betaal mogelijkheid ‘Bankoverschrijving’ en wij na 14 werkdagen nog steeds geen betaling hebben ontvangen.
    Wij gaan er dan van uit dat u van uw aankoop heeft afgezien en u het product niet meer wenst.
    Indien u alsnog het product wil bestellen, gelieve dan een nieuwe bestelling te plaatsen.