Door de verende werking van deze veerring voorkom je dat bouten of moeren lostrillen en verkrijg je een stevige montage. Deze roestvrij stalen uitvoering is speciaal voor buiten toepassingen.
Met de gekartelde moer is een sterke verbinding gegarendeerd. Door de kartels zal de moer niet loskomen bij trillende toestellen of andere bevestigingen.
Onze kwalitatieve inbusbouten met lage kop uit verzinkt staal geven een optimale grip vanwege de binnenzeskant en bezorgd ook een mooie afwerking voor je klus met de afgeronde verlaagde cilinderkop.
Onze kwalitatieve inbusbouten uit roestvrij staal geven een optimale grip vanwege de binnenzeskant, kunnen perfect buitenshuis gebruikt worden en bezorgd ook een mooie afwerking voor je klus met de afgeronde cilinderkop.
Met de gekartelde moer is een sterke verbinding gegarendeerd. Door de kartels zal de moer niet loskomen bij trillende toestellen of andere bevestigingen.
Met de carrosserie rondel/sluitring verspreid je de druk op je werkstuk nog meer op je werkstuk waardoor vervorming vermeden wordt bij het aandraaien van de moer of bout. De inox uitvoering is perfect voor buiten gebruik.
Onze kwalitatieve inbusbouten uit verzinkt staal geven een optimale grip vanwege de binnenzeskant en bezorgd ook een mooie afwerking voor je klus met de afgeronde cilinderkop.
Onze zeskantbouten Din 933 zijn vervaardigd uit verzinkt staal en hebben een schroefdraad over de volledige lengte. Deze bouten zijn perfect geschikt voor sterke verbindingen te verkrijgen.
Met de carrosserie rondel/sluitring verspreid je de druk op je werkstuk nog meer op je werkstuk waardoor vervorming vermeden wordt bij het aandraaien van de moer of bout. De inox uitvoering is perfect voor buiten gebruik.
Met de gekartelde moer is een sterke verbinding gegarendeerd. Door de kartels zal de moer niet loskomen bij trillende toestellen of andere bevestigingen.
De sluitring Din 9021 in verzinkte uitvoering is een extra brede rondel met vlak oppervlak en door deze te gebruiken verspreid je de druk op je werkstuk waardoor vervorming vermeden wordt bij het aandraaien van de moer of bout.
De blindklinknagel/rivet wordt in het neusstuk van het gereedschap geplaatst en vervolgens in het boorgat gestoken. Bij het in werking treden van het gereedschap worden de te verbinden delen tegen elkaar gespannen. De nagel breekt op het voorziene punt af. De rest van de nagel blijft verankerd in de huls en dicht het gat af.
Onze kwalitatieve inbusbouten uit blank staal geven een optimale grip vanwege de binnenzeskant en zorgt voor een mooie afwerking aangezien de verzonken kop mooi gelijk met het werkstuk gemonteerd kan worden.
Met de gekartelde moer is een sterke verbinding gegarendeerd. Door de kartels zal de moer niet loskomen bij trillende toestellen of andere bevestigingen.