Met de verzinkte zeskant borgmoer heb je een optimale grip om de moer te bevestigen en een uiterst stevige verbinding door de rubber ring die de bevestiging ten alle tijde op zijn plaats houdt.
Met de verzinkte zeskant borgmoer heb je een optimale grip om de moer te bevestigen en een uiterst stevige verbinding door de rubber ring die de bevestiging ten alle tijde op zijn plaats houdt.
De standaard sluitring Din 125A in verzinkte uitvoering heeft een vlak oppervlak en door deze te gebruiken verspreid je de druk op je werkstuk waardoor vervorming vermeden wordt bij het aandraaien van de moer of bout.
De sluitring Din 9021 in verzinkte uitvoering is een extra brede rondel met vlak oppervlak en door deze te gebruiken verspreid je de druk op je werkstuk waardoor vervorming vermeden wordt bij het aandraaien van de moer of bout.
Met de verzinkte zeskant borgmoer heb je een optimale grip om de moer te bevestigen en een uiterst stevige verbinding door de rubber ring die de bevestiging ten alle tijde op zijn plaats houdt.
Met de verzinkte zeskant borgmoer heb je een optimale grip om de moer te bevestigen en een uiterst stevige verbinding door de rubber ring die de bevestiging ten alle tijde op zijn plaats houdt.
Met de carrosserie rondel/sluitring verspreid je de druk op je werkstuk nog meer op je werkstuk waardoor vervorming vermeden wordt bij het aandraaien van de moer of bout.
De sluitring Din 9021 in inox uitvoering is een extra brede rondel met vlak oppervlak en door deze te gebruiken verspreid je de druk op je werkstuk waardoor vervorming vermeden wordt bij het aandraaien van de moer of bout en kan perfect buiten gebruikt worden.
Onze zeskantbouten Din 933 zijn vervaardigd uit verzinkt staal en hebben een schroefdraad over de volledige lengte. Deze bouten zijn perfect geschikt voor sterke verbindingen te verkrijgen.
De standaard sluitring Din 125A in verzinkte uitvoering heeft een vlak oppervlak en door deze te gebruiken verspreid je de druk op je werkstuk waardoor vervorming vermeden wordt bij het aandraaien van de moer of bout.
De standaard sluitring Din 125A in verzinkte uitvoering heeft een vlak oppervlak en door deze te gebruiken verspreid je de druk op je werkstuk waardoor vervorming vermeden wordt bij het aandraaien van de moer of bout.
Met de carrosserie rondel/sluitring verspreid je de druk op je werkstuk nog meer op je werkstuk waardoor vervorming vermeden wordt bij het aandraaien van de moer of bout.