Met de carrosserie rondel/sluitring verspreid je de druk op je werkstuk nog meer op je werkstuk waardoor vervorming vermeden wordt bij het aandraaien van de moer of bout.
Met de verzinkte zeskant borgmoer heb je een optimale grip om de moer te bevestigen en een uiterst stevige verbinding door de rubber ring die de bevestiging ten alle tijde op zijn plaats houdt.
Onze zeskantbouten Din 933 zijn vervaardigd uit verzinkt staal en hebben een schroefdraad over de volledige lengte. Deze bouten zijn perfect geschikt voor sterke verbindingen te verkrijgen.
De standaard sluitring Din 125A in verzinkte uitvoering heeft een vlak oppervlak en door deze te gebruiken verspreid je de druk op je werkstuk waardoor vervorming vermeden wordt bij het aandraaien van de moer of bout.
Onze zeskantbouten Din 933 zijn vervaardigd uit verzinkt staal en hebben een schroefdraad over de volledige lengte. Deze bouten zijn perfect geschikt voor sterke verbindingen te verkrijgen.
De zelfborende plaatschroeven Din 7504M met bolle kop en speciale vierkantindruk hebben een speciale snijpunt voor montage in ijzer en aluminium. De bolle kop geeft een mooie afwerking doordat de kop netjes ingedraaid kan worden gelijk met het materiaal.
De standaard sluitring Din 125A in verzinkte uitvoering heeft een vlak oppervlak en door deze te gebruiken verspreid je de druk op je werkstuk waardoor vervorming vermeden wordt bij het aandraaien van de moer of bout.
Onze zeskantbouten Din 933 zijn vervaardigd uit verzinkt staal en hebben een schroefdraad over de volledige lengte. Deze bouten zijn perfect geschikt voor sterke verbindingen te verkrijgen.
De blindklinknagel/rivet wordt in het neusstuk van het gereedschap geplaatst en vervolgens in het boorgat gestoken. Bij het in werking treden van het gereedschap worden de te verbinden delen tegen elkaar gespannen. De nagel breekt op het voorziene punt af. De rest van de nagel blijft verankerd in de huls en dicht het gat af.
Onze zeskantbouten Din 933 zijn vervaardigd uit verzinkt staal en hebben een schroefdraad over de volledige lengte. Deze bouten zijn perfect geschikt voor sterke verbindingen te verkrijgen.
De blindklinknagel/rivet wordt in het neusstuk van het gereedschap geplaatst en vervolgens in het boorgat gestoken. Bij het in werking treden van het gereedschap worden de te verbinden delen tegen elkaar gespannen. De nagel breekt op het voorziene punt af. De rest van de nagel blijft verankerd in de huls en dicht het gat af.
De blindklinknagel/rivet wordt in het neusstuk van het gereedschap geplaatst en vervolgens in het boorgat gestoken. Bij het in werking treden van het gereedschap worden de te verbinden delen tegen elkaar gespannen. De nagel breekt op het voorziene punt af. De rest van de nagel blijft verankerd in de huls en dicht het gat af.