De blindklinknagel/rivet wordt in het neusstuk van het gereedschap geplaatst en vervolgens in het boorgat gestoken. Bij het in werking treden van het gereedschap worden de te verbinden delen tegen elkaar gespannen. De nagel breekt op het voorziene punt af. De rest van de nagel blijft verankerd in de huls en dicht het gat af.
De blindklinknagel/rivet wordt in het neusstuk van het gereedschap geplaatst en vervolgens in het boorgat gestoken. Bij het in werking treden van het gereedschap worden de te verbinden delen tegen elkaar gespannen. De nagel breekt op het voorziene punt af. De rest van de nagel blijft verankerd in de huls en dicht het gat af.
De blindklinknagel/rivet wordt in het neusstuk van het gereedschap geplaatst en vervolgens in het boorgat gestoken. Bij het in werking treden van het gereedschap worden de te verbinden delen tegen elkaar gespannen. De nagel breekt op het voorziene punt af. De rest van de nagel blijft verankerd in de huls en dicht het gat af.
Met de carrosserie rondel/sluitring verspreid je de druk op je werkstuk nog meer op je werkstuk waardoor vervorming vermeden wordt bij het aandraaien van de moer of bout.
Met de carrosserie rondel/sluitring verspreid je de druk op je werkstuk nog meer op je werkstuk waardoor vervorming vermeden wordt bij het aandraaien van de moer of bout.
De blindklinknagel/rivet wordt in het neusstuk van het gereedschap geplaatst en vervolgens in het boorgat gestoken. Bij het in werking treden van het gereedschap worden de te verbinden delen tegen elkaar gespannen. De nagel breekt op het voorziene punt af. De rest van de nagel blijft verankerd in de huls en dicht het gat af.
De blindklinknagel/rivet wordt in het neusstuk van het gereedschap geplaatst en vervolgens in het boorgat gestoken. Bij het in werking treden van het gereedschap worden de te verbinden delen tegen elkaar gespannen. De nagel breekt op het voorziene punt af. De rest van de nagel blijft verankerd in de huls en dicht het gat af.
De blindklinknagel/rivet wordt in het neusstuk van het gereedschap geplaatst en vervolgens in het boorgat gestoken. Bij het in werking treden van het gereedschap worden de te verbinden delen tegen elkaar gespannen. De nagel breekt op het voorziene punt af. De rest van de nagel blijft verankerd in de huls en dicht het gat af.
De blindklinknagel/rivet wordt in het neusstuk van het gereedschap geplaatst en vervolgens in het boorgat gestoken. Bij het in werking treden van het gereedschap worden de te verbinden delen tegen elkaar gespannen. De nagel breekt op het voorziene punt af. De rest van de nagel blijft verankerd in de huls en dicht het gat af.
Onze kwalitatieve inbusbouten uit blank staal geven een optimale grip vanwege de binnenzeskant en bezorgd ook een mooie afwerking voor je klus met de afgeronde cilinderkop.
Onze kwalitatieve inbusbouten uit verzinkt staal geven een optimale grip vanwege de binnenzeskant en bezorgd ook een mooie afwerking voor je klus met de afgeronde cilinderkop.
Onze kwalitatieve inbusbouten uit verzinkt staal geven een optimale grip vanwege de binnenzeskant en bezorgd ook een mooie afwerking voor je klus met de afgeronde cilinderkop.
Deze extra lange Labor metaalboor is gemaakt van hoogwaardig HSS-staal en volledig geslepen voor optimale scherpte en precisie. De 130° snijhoek met splitpoint zorgt voor zelfcentrerend boren zonder wegglijden. De parabolische TL-spiraal vergemakkelijkt de spaanafvoer, wat de efficiëntie verhoogt.
De Fischer pijpbeugel FRS M8/M10 maakt een eenvoudige montage van pijpen mogelijk. Het brandkeuringsrapport garandeert dat de veilige werking objectief werd getest. Door de twee schroeven is een optimale aanpassing aan de pijpdiameter mogelijk. Geluidsisolerend materiaal zorgt voor de demping van het geluid en voorkomt contactcorrosie. Moer met combinatieschroefdraad M8/M10 voor de opname van draadstangen of stokschroeven. Pijpklemschroeven met verliesbeveiliging.
De stokschroef met metrische schroefdraad aan de ene zijde en schroefdraad aan de andere kant is universeel inzetbaar, je kan ze zowel in hout monteren als in steen in combinatie met een nylon plug. Met de torx aandrijving in de kop en de zeskant halverwege de schroef kan je het stokeinde altijd gemakkelijk monteren.