Close
Alle producten
    Filters
    Voorkeur BTW
    Zoek

    FAQ

    Zoek

    • Bestellen

      Bekijk alle info & veelgestelde vragen over bestellen hieronder.
      Twijfel je nog aan iets of heb je nog vragen, laat het ons dan zeker weten!

      • Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

        Een bestelling plaatsen gaat snel en gemakkelijk.
        Heb je al een account? Meld je dan eerst aan om snel je order af te kunnen werken.

        Heb je nog geen account? Maak je persoonlijke account aan met enkel je mailadres en een wachtwoord naar keuze of maak er 1 aan tijdens het afrekenproces.

        Plaats de gewenste artikelen in je winkelmandje door bij het product op de grote groene knop 'Bestel nu' te klikken.
        Het artikel wordt automatisch in je winkelmandje rechtsboven geplaatst.
        Heb je alles gevonden wat je zocht? Ga dan naar het winkelmandje, pas eventueel de aantallen aan en volg alle stappen om je bestelling af te rekenen. 

      • Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen?

        Heb je een foutief factuur- of leveradres opgegeven? Of wens je de bestelde producten te wijzigen?
        Laat het ons tijdig weten via een mailtje met je order referentie en de gewenste wijzigingen en onze klantenservice helpt je zeer graag verder!
        Van zodra je van ons een verzendbevestiging hebt ontvangen kunnen we je bestelling niet meer wijzigen.

      • Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

        Toch van gedacht verandert of een foutieve bestelling geplaatst?
        Dit kan uiteraard gebeuren en om deze te annuleren doen we echt niet moeilijk.
        Stuur ons gewoon een mailtje met je order referentie en we zorgen ervoor dat je order geannuleerd wordt.
        Laat het ons wel zo snel mogelijk weten, van zodra je een verzendbevestiging hebt ontvangen kunnen we dit niet meer annuleren.

        Heb je reeds een betaling uitgevoerd? Ook hier zorgen we ervoor dat dit binnen de 48u wordt terug gestort!

      • Ik wil mijn bestelling annuleren maar deze is reeds onderweg.

        Is je pakketje reeds verzonden? Weiger het dan bij ontvangst als het bij je thuis aangeboden wordt. Het wordt dan gewoon naar ons retour gestuurd.
        Indien je voor levering in een afhaalpunt hebt gekozen, laat het dan liggen en het pakketje wordt automatisch na 2 weken naar ons retour gestuurd.

        Belangrijk:
        De retourkosten worden verrekend bij het terug betalen van je bestelling. 
        Het resterende bedrag wordt binnen 48u na ontvangst van de retour naar je rekening over geschreven.

        Heb je het pakketje toch ontvangen of afgehaald in een postpunt, bekijk dan ons hoofdstuk over 'ruilen & retouren' om je pakketje snel terug te sturen.

      • Kan ik een factuur krijgen van mijn bestelling?

        Wij voorzien voor elke betaalde bestelling een officiele factuur, zowel voor particulieren als professionelen.
        Van zodra een bestelling compleet verzonden is, wordt er automatisch binnen de 5 werkdagen een factuur naar het mailadres in de facturatie gegevens verzonden.

      • Hoe word ik op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling?

        Om je niet teveel mails te sturen ontvang je van ons enkel een orderbevestiging, een verzendbevestiging en wat later een factuur.

        Bij het plaatsen van je order ontvang je een orderbevestiging met nuttige info alsook een pdf bijlage met nogmaals je volledige order info.
        Van zodra je bestelling bij ons vertrekt mailen we je een verzendbevestiging met een tracking nummer en info over welke goederen er juist zijn verzonden.
        In sommige gevallen kan het gaan om gedeeltelijke verzendingen als bepaalde producten niet voorradig zijn.
        Als je bestelling compleet verzonden is zul je enkele dagen later nog een factuur toegestuurd krijgen.

        Je kan de status van je order ook ten alle tijde opvolgen via je account.

        Orderstatus:

        • In afwachting: Je hebt gekozen voor 'Vooruitbetaling' of er is iets mis gegaan bij het betalen als je voor 'Paypal' of 'Online betalingen' hebt gekozen.
        • Verwerken: Je betaling is goed ontvangen en je order wordt verder verwerkt.
        • Compleet: Je bestelling is volledig.
        • Geannuleerd: Bij het afrekenproces via 'Online betalingen' heb je de betaling geannuleerd of je order werd automatisch op 'Geannuleerd' geplaatst na 14 dagen zonder de betaling te ontvangen.

        Verzendstatus:

        • Nog niet verstuurd: Staat je bestelling 'In afwachting', dan wachten we nog even op je betaling. Staat je bestelling in 'Verwerken' dan zijn we hard aan het werken om deze zo snel mogelijk compleet te maken!
        • Gedeeltelijk verzonden: We konden je order niet onmiddellijk compleet maken maar om je niet te lang te laten wachten hebben we al verzonden wat we beschikbaar hadden.
        • Verzonden: je bestelling is volledig afgewerkt en compleet verstuurd!
      • Ik heb een bestelling geplaatst, maar geen bevestiging via e-mail ontvangen?

        Kijk volgende dingen zeker na:

        Heb je het correcte e-mail adres ingevuld? 
        Kijk je order gegevens na via je account en pas dit aan indien nodig. 

        Onze bevestiging e-mail zit misschien bij je spam?
        Je kan ons vertrouwen, wij sturen je niets ongewenst! Ons mailadres voor orderbevestigingen is steeds 'Verkoop@dhz-proshop.be'

        U heeft uw bestelling niet goed afgerond?
        Er wordt je pas een mail toegestuurd als je je bestelling effectief hebt bevestigd door op de groene knop 'Bevestigen' te klikken in de overzicht pagina tijdens het afrekenproces. 

        Het kan uiteraard ook aan ons liggen vanwege een technische storing.
        Kijk even in je account gegevens bij 'Bestellingen', staat hier niets en heb je toch alle stappen goed doorlopen?
        Contacteer ons even en we trachtten het samen op te lossen.

      • Wat als ik een foutmelding krijg tijdens het afwerken van mijn bestelling?

        Zeer spijtig dat dit zou gebeuren maar wij trachtten onze webwinkel zo accuraat mogelijk te laten werken om eventuele foutmeldingen te voorkomen.
        Toch een probleem dat u niet opgelost krijgt? 
        Contacteer ons en we zoeken het onmiddellijk voor je uit!

      • Bekijk de uitgebreide uitleg 'Hoe een bestelling te plaatsen'.

        Volg deze 6 duidelijke stappen en ontdek hoe simpel het is!

        1. Product selecteren

        • Open het gewenste product en pas eventueel het de aantallen aan en klik op de knop ‘Bestel nu’. Je kan te allen tijde in de winkelwagen het gewenste aantal nog aanpassen..

        2. Winkelmandje

        • Het maakt niet uit waar je je op onze shop bevindt, je vindt je mandje altijd bovenaan de pagina terug. Eenmaal je winkelmandje geopend, zie je uit welke producten je bestelling bestaat. Wil je meer dan 1 stuk bestellen, pas het aantal aan door op de pijltjes ernaast te klikken of geef gewoon je gewenste hoeveelheid in. Heb je alles wat je wilt, werk je bestelling af door op ‘Ik ga bestellen’ te klikken. Hier kan je al je gegevens invullen en je account onmiddellijk aanmaken dmv een wachtwoord in te geven. Hiermee bespaar je jezelf veel tijd in de toekomst door gewoon in te loggen bij een volgend bezoek, al je bestellingen en informatie zijn steeds vooraf ingevuld en een snelle checkout is hierdoor gegarandeerd.

        3. Aanmelden

        • Heb je al een account? Log dan eerst in met je persoonlijke gegevens door bovenaan op ‘Aanmelden’ te klikken. Heb je nog geen account? Geen probleem, tijdens het ingeven van je bestelling kan je een paswoord invullen en je account wordt onmiddellijk aangemaakt.

        4. Adresgegevens

        • Is je account aangemaakt en ben je aangemeld? Je adresgegevens zijn automatisch ingevuld tijdens je bestelproces. Als je gewenste verzendadres verschillend is van je factuuradres, kijk dit dan goed na bij het afwerken van je order, we willen toch zeker dat je pakketje op de juiste bestemming komt!

        5. Betaalwijze

        Tja, betalen moet ook gebeuren, gelukkig niet het moeilijkste om te doen met onze diverse opties:

        • Directe online betalingen
          Via deze weg kan je uit een zeer uitgebreid aanbod betaalopties kiezen, er wordt rekening gehouden met mobiele betalingen, standaard online betalingen en buitenlandse klanten. Op het icoontje naast deze betaalmethode zie je welke keuzes er allemaal beschikbaar zijn. Je wordt automatisch door verwezen naar het beveiligde betaal platform van Mollie waar je jouw persoonlijke betaalkeuze kan maken. Wij ontvangen onmiddellijk een bewijs van betaling.
        • Paypal
          De betaling gebeurt onmiddellijk. Na het bevestigen van je bestelling wordt je automatisch door verwezen naar het Paypal platform via een beveiligde verbinding waar je enkel nog de betaling dient te bevestigen als je reeds aangemeld bent. Wij ontvangen onmiddellijk een bewijs van betaling.
        • Bankoverschrijving
          Je ontvangt van ons een orderbevestiging met alle info om de betaling via je home banking (PC banking) in te geven. Of u mailt ons dan het betalingsbewijs en we verzenden uw goederen onmiddellijk, of wij sturen uw goederen op van zodra het bedrag op onze rekening staat.
        • Betaling na levering
          Deze optie wordt enkel aangeboden voor onze zakelijke klanten. Mail ons als u hiervan gebruik wenst te maken. Uw eerste bestelling betaald u alvorens de goederen verzonden worden. Na controle van uw bedrijfsgegevens krijgt u 30 dagen uitstel van betalen.

        6. Overzicht

        Controler nog even al je gegevens.

        • Heb je de juiste aantallen in je winkelmandje geplaatst?
        • Heb je alle benodigde producten opgezocht?
        • Klopt je facturatie- en verzendadres?
        • Heb je de juiste betaalwijze aangeduid?
        • Als alles klopt, klik op ‘Bevestigen’, voer je betaling uit naar keuze, en wij doen de rest!
    • Betalen

      In dit hoofdstuk vind je alle benodigde info over betalen in onze webshop.
      Vind je geen antwoord op jouw vraag, laat het ons dan zeker weten!

      • Hoe kan ik betalen?

        We maken het je graag gemakkelijk door een zeer ruim aanbod van betaalopties aan te bieden.

        • Vooruitbetaling

        Je ontvangt van ons een orderbevestiging met alle info om de betaling via je home banking (PC banking) in te geven.
        Of u mailt ons dan het betalingsbewijs en we verzenden uw goederen onmiddellijk, of wij sturen uw goederen op van zodra het bedrag op onze rekening staat.

        • Paypal

        Na het bevestigen van je bestelling wordt je automatisch door verwezen naar het Paypal platform via een beveiligde verbinding waar je enkel nog de betaling dient te bevestigen als je reeds aangemeld bent. Wij ontvangen onmiddellijk een bewijs van betaling.

        • Directe online betaling

        Na het bevestigen van je bestelling wordt je automatisch door verwezen naar het betaalplatform Mollie via een beveiligde verbinding. Hier kan je jouw gewenste betaaloptie kiezen (Apple pay, ING bank, KBC bank, Belfius bank, Bancontact / Mister cash, Visa / Mastercard, Maestro, Giropay, CB, Ideal & Sofort banking). Kies jouw gewenste methode, volg de stappen en we ontvangen onmiddellijk een bewijs van betaling.

        • Betaling na levering

        Deze optie wordt enkel aangeboden voor onze zakelijke klanten. Mail ons als u hiervan gebruik wenst te maken. Uw eerste bestelling betaald u alvorens de goederen verzonden worden. Na controle en goedkeuring van uw bedrijfsgegevens krijgt u 30 dagen uitstel van betalen.

      • Kan ik contant betalen?

        Als je je bestelling wenst af te halen in ons afhaalpunt te Turnhout kan je de opmerking toevoegen bij je order dat je contant wilt betalen bij afhalen.
        In het afhaalpunt kan dan ook enkel met cash geld betaald worden.
        Betaal je liever met je bankkaart, reken dan onmiddellijk af tijdens het plaatsen van je bestelling met de betaaloptie 'Online betalingen'.

      • Kan ik achteraf betalen?

        Betalen na levering wordt enkel aangeboden aan onze professionele klanten.
        Heb je een geldig btw nummer en wens je hiervan gebruik te maken, contacteer ons dan even of lees er alles over in onze rubriek 'Zakelijk'.

      • Is jullie betaalomgeving beveiligd?

        Bij Dhz-proshop maken we altijd gebruik van een beveiligde betaalomgeving.
        Hiervoor werken we samen met Paypal en Mollie om alle elektronische betalingen via een beveiligde SSL-verbinding te garanderen.

      • Kan ik producten BTW-vrij bestellen?

        Al onze producten worden vanuit België verstuurd en als je een internationale klant bent (binnen Europa) met een geldig BTW nummer dan zal ons systeem je bestelling BTW-vrij registreren. Dit wordt dan als een intracommunautaire transactie aanzien en je bestelling wordt aan het 0% btw tarief geleverd.
        Bij het aanmaken van een bestelling zal ons systeem je btw nummer vergelijken in VIES, het systeem voor de uitwisseling van BTW-informatie en geldigverklaring van BTW-nummers. Indien je een geldig btw nummer opgeeft krijg je automatisch het 0% BTW (VAT) tarief toegewezen.

      • Wat als mijn BTW nummer niet als geldig wordt aanvaard?

        Controleer de volgende dingen:

        • Heb je de BTW nummer correct ingegeven?
        • Geef de BTW nummer met landscode. (vb.: BE0123456789)
        • Controleer zelf je BTW nummer op VIES.

        Ondervind je alsnog problemen om je bestelling af te werken, mail ons en we zoeken het samen uit. Je kan je bestelling eventueel ook als 'Particulier' afwerken om een snelle verwerking te garanderen en we kunnen dit nadien nog aanpassen als je BTW gegevens verder werden nagekeken.

      • Bekijk hier alle gedetailleerde info over onze betaal methode's.

        Bij Dhz-proshop zorgen we ervoor dat betalen zeer eenvoudig én veilig is voor elke klant!
        Met onze uitgebreide betaal mogelijkheden kan iedereen snel en eenvoudig zijn bestelling afrekenen.

        Betaalmethode

        Betaalkosten

        Mobiele betalingen

        • ING Bank
        • KBC/CBC
        • Belfius Bank
        • Apple Pay

        Gratis

        Online betalingen

        • Bancontact / Mister Cash
        • Visa / Mastercard
        • Maestro
        • Giropay
        • CB (Carte Bancaire)

        Gratis

        Overige financiele instellingen

        • Ideal
        • Sofort Banking

        Gratis

        Mobiele betalingen

        Betaal snel en gemakkelijk met een mobiel toestel via je eigen bankapplicatie.
        De betaling gebeurt op je eigen vertrouwde manier en je bestelling word met enkele klikken onmiddellijk afgerekend.

        Welke bankinstellingen bieden we aan?

        • ING Home Pay
        • KBC/CBC
        • Belfius Bank
        • Apple Pay

        Hoe kun je betalen met de optie mobiele betalingen?

        • Plaats het gewenste product in je winkelmandje en klik op bestellen.
        • Kies bij de stap 'Betaalwijze' voor 'Directe online betaling'.
        • Bevestig je bestelling.
        • Je wordt nu doorgestuurd naar een beveiligde link van Mollie.
        • In deze beveiligde omgeving kan je jouw eigen bankinstelling kiezen.
        • Je wordt nu door verwezen naar je eigen bankapplicatie om je betaling verder af te ronden.
        • Wij ontvangen bevestiging van betaling en je order wordt onmiddellijk verwerkt.

        Online betalingen

        Nog steeds de meest gekende en gebruikte manier om online betalingen uit te voeren.
        Met deze betaalmethode kan je met je bankkaart en je kaartlezer op een veilige manier snel en eenvoudig betalen bij Dhz-proshop.

        Welke opties bieden we allemaal aan?

        • Bancontact/Mister Cash
        • Visa/Mastercard
        • Maestro
        • Giropay
        • CB (Carte Bancaire)

        Hoe kun je betalen met deze online betaalmethode?

        • Plaats het gewenste product in je winkelmandje en klik op bestellen.
        • Kies bij de stap 'Betaalwijze' voor 'Directe online betaling'.
        • Bevestig je bestelling.
        • Je wordt nu doorgestuurd naar de beveiligde website van Mollie.
        • Je krijgt hier de keuze van betaling te zien, klik op 1 van bovenstaande opties.
        • Je word automatisch door verwezen naar een beveiligde pagina waar je je betaling met je bankkaart en kaartlezer kan uitvoeren.
        • Wij ontvangen bevestiging van betaling en je order wordt onmiddellijk verwerkt.

        Overige bankinstellingen

        Met deze betaalopties bieden we vooral onze internationale klanten een mogelijkheid om met hun eigen, meest gekende optie, te betalen.
        Ook met deze betaalmethode kan je op een veilige manier met je bankkaart en je kaartlezer snel en eenvoudig betalen bij Dhz-proshop.

        Welke opties bieden we allemaal aan?

        • Ideal
        • Sofort banking

        Hoe kun je betalen met deze deze overige betaalmogelijkheden?

        • Plaats het gewenste product in je winkelmandje en klik op bestellen.
        • Kies bij de stap 'Betaalwijze' voor 'Directe online betaling'.
        • Bevestig je bestelling.
        • Je wordt nu doorgestuurd naar de beveiligde website van Mollie.
        • Je krijgt hier de keuze van betaling te zien, klik op 1 van bovenstaande opties.
        • Je word automatisch door verwezen naar een beveiligde pagina waar je je betaling onmiddellijk kan uitvoeren.
        • Wij ontvangen bevestiging van betaling en je order wordt onmiddellijk verwerkt.

        Paypal

        Bij ons kun je betalen via PayPal.
        Een PayPal-rekening kun je gebruiken als je digitale portemonnee.
        Een veilige en handige plek waar je jouw betaalmethodes kunt bewaren en eenvoudig kunt gebruiken.
        Je hoeft niet langer je creditcardgegevens te onthouden of een bankkaart te gebruiken.
        Het enige wat je nodig hebt is je e-mailadres en PayPal-wachtwoord.
        Op de website van Paypal kan je meer informatie vinden.

        Waarom kiezen voor betalen met PayPal?

        • Betalen met PayPal is altijd volledig gratis.
        • Je kunt veilig aankopen doen zonder je creditcardnummer of financiële informatie door te geven.
        • Je bestelling wordt onmiddellijk verwerkt voor verzending.

        Hoe kun je betalen met Paypal?

        • Plaats het gewenste product in je winkelmandje en klik op bestellen.
        • Kies bij de stap 'Betaalwijze' voor Paypal.
        • Bevestig je bestelling.
        • Je wordt doorgestuurd naar de website van Paypal.
        • Log in met je PayPal account.
        • Bevestig je betaling.
        • Wij ontvangen bevestiging van betaling en je order wordt onmiddellijk verwerkt.

        Bankoverschrijving

        Betaal je toch liever gewoon op je vertrouwde manier zonder door verwezen te worden naar een externe partner?
        Kies voor onze optie "Bankoverschrijving".
        Je ontvangt een mailtje met alle benodigde betaalgegevens na het afronden van je bestelling en je betaald wanneer het voor jou uitkomt!
        Hou er wel rekening mee dat we je order pas verzenden na we de betaling hebben ontvangen en dat we orders die na 14 dagen niet betaald zijn, automatisch annuleren.

        Waarom kiezen voor betalen met Bankoverschrijving?

        • Betalen met Bankoverschrijving is altijd volledig gratis.
        • Je kan betalen wanneer en hoe je dat zelf wilt vanuit je eigen vertrouwde omgeving.

        Hoe kan je betalen met bankoverschrijving?

        • Plaats het gewenste product in je winkelmandje en klik op bestellen.
        • Kies bij de stap 'Betaalwijze' voor Bankoverschrijving.
        • Bevestig je bestelling.
        • Je ontvangt een mail met al de benodigde betaal gegevens om uw order af te rekenen.
        • Wij ontvangen hiervan een bevestiging maar zullen je order verwerken van zodra het bedrag op onze rekening staat.
          (Hou er rekening mee dat dit soms tot enkele dagen kan duren)
        • Sneller uw bestelling ontvangen? Stuur ons het betaalbewijs per mail door en je order wordt onmiddellijk verwerkt.

        Niet zeker hoe je een bestelling kan plaatsen?

        Bekijk dan zeker onze sectie 'Bestellen'.
        Hier vindt je een overzichtelijk stappenplan om jouw producten snel en eenvoudig te bestellen en af te rekenen.

    • Verzenden & afhalen

      alle info over verzendingen en afhalingen

      • Wat is de levertermijn?

        Bestellingen van voorraadproducten welke voor 16u geplaatst en betaald zijn, worden nog dezelfde dag verzonden,
        Zendingen binnen Belgie worden op 1-2 werkdagen uitgeleverd.
        Internationale zendingen worden binnen de 2-3 werkdagen geleverd.
        Indien wij uw bestelde goederen niet voorradig hebben en ze niet kunnen leveren binnen de termijn die op de product detail pagina vermeld wordt, dan zullen we u persoonlijk contacteren en een geschatte levertermijn doorgeven.
        Moest het dan toch te lang duren voor u kan u zonder kosten uw bestelling annuleren en betalen wij u onmiddellijk terug.

      • Wanneer verzenden jullie?

        Al onze bestellingen worden verwerkt en verzonden tot 16u elke werkdag.
        Als je bestelde product(en) voorradig is/zijn en je rekent je order af voor 16u wordt deze nog dezelfde werkdag verstuurd.
        Elke bestelling geplaatst op zaterdag en zondag wordt maandag verder verwerkt.

      • Hoeveel bedragen de verzendkosten?

        Leveringen in Belgie

        • Thuis of op kantoor geleverd met een aankoopbedrag van 0 - 50€ : 8.50€
        • In een Bpost afhaalpunt geleverd met een aankoopbedrag van 0 - 50€ : 4.95€
        • Bestellingen met een aankoopbedrag hoger dan 50€ worden steeds gratis geleverd.

        Leveringen in Nederland

        • Ophalen bij een DPD afhaalpunt ongeacht het aankoopbedrag: 6.95€
        • Thuis of op kantoor geleverd met een aankoopbedrag van 0 - 50€ : 9.95€
        • Thuis of op kantoor geleverd met een aankoopbedrag van 50 - 200€ : 8.95€
        • Thuis of op kantoor geleverd met een aankoopbedrag vanaf 200€ : Prijs wordt automatisch berekend volgens aankoopbedrag

        Leveringen in alle andere landen binnen Europa

        • Voor al deze landen krijgt u de leveringskost te zien bij het afronden van uw bestelling of je kan onze handige tool gebruiken om je transportkost te berekenen. Deze tool vind je in het winkelmandje en is enkel gebaseerd op het land naar waar de goederen moeten verstuurd worden.

      • Wordt mijn bestelling steeds in 1 pakket verzonden?

        Als uw bestelde goederen te groot of te zwaar zijn om in 1 colli te verzenden zullen wij dit in meerdere colli’s opsturen. 
        Natuurlijk betaald u hiervoor niets extra en u krijgt voor elk pakket een unieke tracking nummer zodat je altijd op de hoogte blijft waar je pakket(en) is/zijn.

      • Mijn order blijft op status 'Verwerken' staan.

        Wij verwerken elke bestelling uiteraard zo snel mogelijk maar het kan gebeuren dat een item niet voorradig is op het moment van je bestelling.
        Hiervoor tonen we dan ook bij elk product de geschatte levertermijn op de product detail pagina rechts onderaan.
        Bij Soudal items is dit doorgaands 1-3 werkdagen, bij andere leveranciers doorgaands 3-6 werkdagen.

        Loopt de levertermijn toch langer uit dan verwacht, dan houden we je zeker op de hoogte!

      • Ik heb mijn pakket niet ontvangen!

        Zeer spijtig dat dit voorkomt maar helaas gebeurt het soms wel. Sorry hiervoor!
        Als je 4 dagen na verzending nog niets hebt ontvangen, laat het ons dan zeker weten, dan gaan wij er mee aan de slag en proberen je zo snel mogelijk verder te helpen.

      • Kan ik mijn pakketten ook ergens af komen halen?

        Ja, dit kan. Wij hebben momenteel 1 gratis afhaalpunt in Turnhout.
        Ben je van deze omgeving en wil je je goederen snel en gratis afhalen? 
        Duid deze optie dan zeker aan bij het afronden van je bestelling en wij contacteren je zo snel mogelijk om een afspraak te maken.

      • Mijn pakket was onvolledig.

        Ook wij maken wel eens een fout en als dit het geval is doen wij er alles aan om ze recht te zetten. 
        Heb je niet alles gekregen wat je bestelde? 
        Contacteer ons en we zoeken het zo snel mogelijk voor je uit!
        Het kan natuurlijk ook zijn dat uw bestelling in meerdere colli’s is verzonden en er op 1 van deze pakketten vertraging zit. 
        Normaal moet u dan ook via onze verzendbevestiging meerdere tracking nummers door hebben gekregen.

      • Het geleverde product is beschadigd.

        Onze excuses op voorhand! Ook wij zijn hiervoor afhankelijk van onze transporteur maar wij willen dit natuurlijk wel zo snel mogelijk oplossen voor u.
        Bezorg ons hiervoor voldoende foto's van zowel de buiten verpakking als het beschadigd product.
        Des te meer info u ons bezorgt, des te sneller kan uw aanvraag afgehandeld worden.
        Met deze bewijsstukken kunnen wij een claim indienen bij onze transporteur en kunnen we u ook veel sneller verder helpen!
        Wij bekijken uw aanvraag en u ontvangt ten laatste binnen de 24u een antwoord van ons hoe we dit voor u in orde gaan brengen.

      • De status van mijn bestelling staat op geannuleerd.

        Heeft u de betaaloptie 'Vooruitbetaling' aangeduid tijdens het plaatsen van uw bestelling? Dan kan het zijn dat we nog geen betaling hebben ontvangen en wordt je bestelling automatisch op geannuleerd geplaatst na 14 dagen.
        Heb je de optie 'Directe online betalingen' aangeduid en heb je tijdens het betaalproces op geannuleerd geklikt, dan wordt je bestelling hierdoor ook op geannuleerd geplaatst.
        In beide gevallen kan je nog steeds de betaling uitvoeren en ons hiervoor een mailtje sturen zodoende we je bestelling alsnog snel kunnen verwerken!

      • Naar welke landen versturen jullie nog?

        Wij aanvaarden bestellingen van alle EU-lidstaten, dit omvat volgende lijst:

        • België Litouwen
          Bulgarije Luxemburg
          Cyprus Malta
          Denemarken Nederland
          Duitsland Oostenrijk
          Estland Polen
          Finland Portugal
          Frankrijk Roemenië
          Griekenland Slovenië
          Hongarije Slowakije
          Ierland Spanje
          Italië Tsjechië
          Kroatië Verenigd Koninkrijk
          Letland Zweden
    • Ruilen & retouren

      Bekijk alle info over ruilen & retouren

      • Onze beloftes!

        • 14 dagen bedenktijd op al je producten.
        • 2 jaar fabrieksgarantie.
        • Product ruilen? Na ontvangst verzenden we nog dezelfde dag je nieuwe product.
        • Geld terug? Na ontvangst wordt het bedrag binnen 3 werkdagen terug geboekt.
        • Bij defect, bekijk onze pagina over Garantie & reparatie.
      • Zijn er uitzonderingen op retouren?

        Sommige producten vallen onder uitzonderingen:

        • Gebruikte of geopende producten.
        • Cadeaubonnen en tegoedbonnen.
        • Beschadigde goederen waarbij de schade niet door de transporteur werd veroorzaakt.

      • Hoe meld ik mijn retour aan?

        Stap 1 - Meld je retour aan.

        Is je bestelling minder dan 14 dagen geleden geplaatst, dan zal je in je overzicht een knop zien staan 'Retourneren artikel(en)'. Klik hierop en een nieuwe pagina opent. Hier vind je alle bestelde producten, selecteer welk item en hoeveel stuks je wenst terug te sturen, kies je reden van retour, welke actie je wilt dat we ondernemen, geef eventueel een commentaar in en bevestig je retourverzoek.

        Stap 2 - Maak je retourlabel aan.

        We maken het je graag gemakkelijk om je retour in orde te brengen, hiervoor bieden we je dan ook verschillende mogelijkheden.

        Optie 1.
        Deze optie is enkel mogelijk als je een tracking nummer hebt waarmee we jouw order eerder hebben toegestuurd, gebaseerd op deze info kan je zeer snel een retourlabel aanmaken.
        Meld je retourzending aan via ons eigen retour platform: https://dhz-proshop.shipping-portal.com/returns/.
        Geef je postcode en je tracking nummer in en alle gegevens worden automatisch ingevuld.
        Volg verder simpelweg de opgegeven stappen, print je label af, plak deze aan de bovenkant van het pakket en breng het binnen in een postkantoor.

        Optie 2.
        Je kan ons contacteren en wij zorgen ervoor dat je een retourticket doorgemaild krijgt.
        Print deze label af, plak deze aan de bovenkant van het pakket en breng het binnen in een postkantoor.

        Optie 3.
        Je kan zelf een label aanmaken via volgende link: https://parcel.bpost.be/nl/create-label
        Print deze label af, plak deze aan de bovenkant van het pakket en breng het binnen in een postkantoor.

        Optie 4.
        Je kan met je pakket naar een postkantoor gaan, geef aan naar waar je het wenst terug te sturen en zij brengen de verzending in orde voor je.

        Ons retour adres:
        Dybaco Bvba - Dhz-proshop
        Heizijde 223
        2300 Turnhout
        België

        Opgelet: Gelieve er rekening mee te houden dat we de eventuele retourkost verrekenen in de terugbetaling van je goederen.

      • Worden er retourkosten aangerekend?

        Ja, bij elke retour zending zijn we genoodzaakt om de gemaakte transportkosten aan te rekenen.
        Dit wordt gedaan dmv de transportkosten af te houden van het terug te betalen bedrag van uw producten.

      • Wat is de status van mijn retourzending?

        In je account kan je de status van je retouren netjes opvolgen.

        We zullen je ook informeren via mail van zodra we je pakketje goed hebben ontvangen over de verdere afhandeling ervan.

      • Wat zijn de retourvoorwaarden?

        • Je retour aanmelden kan binnen 14 dagen, na ontvangst van je product.
        • Terugsturen doe je in originele staat en verpakking (indien redelijkerwijs mogelijk).
        • Na 14 dagen is het niet meer mogelijk om te terug te sturen via onze retourprocedure maar moest het toch zijn dat je hierna iets terug wilt sturen, contacteer ons dan.
        • Afhankelijk van de termijn die werd overschreden en de aard van het product kunnen we het alsnog terug nemen mits een waarde vermindering.
        • Dit betekent dat je dan nog een bepaald percentage terug gestort krijgt en niet de volledige waarde van het item.
      • Wat als ik geen retourlabel kan printen?

        Ga met je pakketje naar een postpunt en laat de medewerker een label aanmaken met onderstaand adres.

        Dybaco Bvba - Dhz-proshop
        Heizijde 223
        2300 Turnhout
        België

        Je kan de label onmiddellijk afrekenen in het postpunt en van zodra we de goederen in goede staat retour ontvangen krijg je de waarde van de producten terug gestort.

      • Hoe snel wordt een retour verwerkt?

        Van de tijd dat je je pakketje binnen brengt bij een postpunt tot de terug betaling van de goederen dien je te rekenen op circa 5 werkdagen.
        Als alles vlot verloopt ontvangen we je retour binnen 2 werkdagen terug in onze magazijnen na afgifte in het postpunt, de goederen worden gecontroleerd en als alles zich nog in goede staat bevind zal onze boekhouding het bedrag binnen 3 werkdagen aan je terug storten.

    • Garantie & reparatie

      vind alles over garantie & reparatie

    • Productinfo

      Productinfo

      • Zijn alle producten steeds in voorraad?

        Wij hebben een ruime voorraad van onze merken, al kan het uiteraard voorkomen dat we op moment van bestelling een stockbreuk hebben of dat het een afwijkend product is dat we zelf niet standaard op vooraad houden.
        In dergelijke gevallen zal de levertermijn uitlopen tot maximum 6 werkdagen.
        Hiervoor geven we ook een levertermijn indicitatie bij al onze producten, deze vind je rechtonder in een product detail.
        In grote lijnen zal je hier 1-3 werkdagen tegen komen of 3-6 werkdagen.

        Moest de termijn alsnog uitlopen hoor je het zeker van ons en trachtten we je een alternatief voor te stellen of indien je erop kan wachten doen we ons uiterste best om alles zo snel mogelijk geleverd te krijgen.

      • Wat als een product niet meer leverbaar is?

        Het kan uiteraard voorvallen dat een product niet meer leverbaar is en dat onze leverancier ons hier niet van op de hoogte heeft gesteld waardoor we het item ook nog niet uit onze winkel hebben gehaald.
        In dit geval zullen we je persoonlijk contacteren en indien mogelijk je een alternatief product voorstellen.
        Moest er geen alternatief beschikbaar zijn, dan gaan we uiteraard over tot onmiddellijke terug betaling van je order!

      • Hoe kan ik een product terug vinden?

        Op elke pagina in onze webshop vind je steeds de zoekbalk bovenaan. Hier kan je een deel van je zoekwoord opgeven, een volledige omschrijving, een EAN code of zelfs een artikelnummer als je deze bij de hand hebt.
        Als er een product is dat voor 1 van deze zaken in aanmerking komt worden alle gerelateerde items aan je getoond.
        Je kan eventueel ook op onze zoekpagina geavanceerd zoeken op categorieën, subcategorieën, prijsbereik ingeven of in de product omschrijvingen laten zoeken.

      • Ik vind een product niet.

        Komt er toch geen product uit de zoek resultaten of vind je het gewenste item niet in onze shop, mail ons en we trachtten je zo goed mogelijk verder te helpen.
        We kunnen nog meer leveren dan we in onze webshop publiceren, we werken er dan ook elke dag hard aan om producten toe te voegen en ons aanbod zo compleet mogelijk te maken.

      • Hoe kan ik een product vergelijken met een ander product?

        Bij elk product vind je een knop om je product toe te voegen aan de vergelijking. Je kan hier maximum 4 items aan toevoegen.
        Van zodra je het product hebt toegevoegd aan de vergelijking krijg je een groene banner te zien waarmee je de vergelijking kan bekijken of je er ten alle tijde naartoe gaan via deze link: 'Product vergelijking'

    • Promotie & kortingen

      promos

      • Hoe kan ik gebruik maken van een promotiecode?

        Op het moment dat u alle gekozen producten in uw winkelwagen geplaatst heeft, vind je in het winkelmandje een veld 'Kortingcode'. Vul hier je code in en klik op 'Toepassen'. Het bedrag van je kortingcode wordt automatisch verrekend met je totaalbedrag en de reductie wordt getoond in het overzicht.

      • Kunnen jullie een korting toepassen op een reeds geplaatste bestelling?

        Het is niet mogelijk om een korting achteraf nog toe te kennen indien de bestelling reeds geplaatst en betaald werd.

      • Kunnen jullie kortingen geven bij grotere afnames?

        Heb je een groter project in het vooruitzicht en heb je een groter aantal nodig van een specifiek product?
        Neem dan contact met ons op met de beschrijving van het product en het gewenste aantal en wij beantwoorden dit met een gepaste offerte binnen de 24u.

      • Kan ik bij jullie artikelen in promotie vinden?

        Wij plaatsen van tijd tot tijd artikels in promotie voor een bepaalde periode. Deze promo's kan je herkennen door het groene promo balkje in de hoek van de product foto's.
        Profiteer er snel van, dit zijn steeds tijdelijke promo's om producten extra in de kijker te plaatsen. Je kan hierdoor échte koopjes doen!

      • Hebben jullie speciale kortingsperiodes?

        Weekend van de klant
        05-10-'19 tot en met 06-10-'19

        Tijdens deze 2-daagse geven we je graag een cadeautje mee bij elke geplaatste en betaalde bestelling.
        We verrassen je graag met een bijpassend artikel afhankelijk van je bestelde producten.
        Tot dan!

        Dag van de webshop
        18-19-20 oktober 2019

        We verrassen je graag met uitzonderlijke aanbiedingen tijdens deze 3-daagse.
        Je vind bij elk deelnemend product een duidelijke kortingbanner en dan ben je zeker dat je de vermelde items nergens goedkoper vind!
        Kom een bezoekje brengen en wie weet zit er voor jou wel een ideaal item tussen...

        Black Friday - Cyber Monday weekend
        29-11-'19 tot en met  02-12-'19

        Profiteer tijdens de 4 daagse Black Friday - Cyber Monday van ongeziene kortingen.
        Je hoeft niet te zoeken naar kortingen want écht elk product staat bij ons gepubliceerd tegen ongeziene bodemprijzen.
        Ben je juist aan het bouwen of verbouwen of ben je een aannemer en wil je je voorraad aanvullen met onze kwalitatieve doe het zelf materialen?
        Dan is dit de juiste periode voor jou!
        Sla je slag en bereid je projecten tijdig voor zodat je zeker de juiste materialen besteld.
        Tot binnenkort!!

    • Zakelijk

      Zakelijk

      • Kan ik betalen na levering?

        Volg deze stappen om gebruik te maken van betaling na levering:

        • Maak een account aan in onze webwinkel en vermeld zeker je BTW-nummer.
        • Stuur ons een mailtje en vermeld dat je wenst te betalen na levering.
        • Je 1ste bestelling dien je altijd af te rekenen alvorens we deze opsturen.
        • Binnen de 24h ontvang je antwoord van jouw accountmanager of je al dan niet in aanmerking komt.
        • Bij positieve bevestiging krijg je in het afreken gedeelte voortaan de optie 'Betalen na levering' te zien, duid deze aan bij elke bestelling.
        • Je ontvangt telkens binnen 5 werkdagen, nadat je bestelling verzonden is, een factuur met een betaal termijn van 30 dagen.
      • Ons bedrijf werkt met een eigen bestelsysteem.

        Ook hier zijn wij zeer flexibel en bieden we onze professionele klanten deze optie aan.
        Je kan je bestelling gewoon doormailen naar info@dhz-proshop.be, wij noteren dan je bestelling in je account met de eventuele opgegeven referenties.
        Hierdoor ontvang je steeds automatisch een orderbevestiging en een verzendbevestiging.
        Eigen referenties voor je boekhouding worden dan ook netjes over genomen op al onze documentatie.

      • Wanneer worden mijn goederen geleverd?

        Je bestelling wordt verwerkt van zodra deze geplaatst is.
        Is je bestelling voor 16u geplaatst op een werkdag (ma-vr) en hebben we de producten op voorraad, dan wordt je order onmiddellijk verzonden.
        De levertermijn is maximum 1-2 werkdagen.
        Is je bestelling later dan 16u geplaatst, dan wordt je bestelling de volgende werkdag verzonden.

      • Ik heb mijn bestelling zeer dringend nodig!

        In sommige gevallen kan het gebeuren dat je voor een last minute project je goederen sneller nodig hebt dan met een standaard levering.
        In dergelijke gevallen proberen we zo flexibel mogelijk te zijn zodat je zeker niet stil valt!
        Laat het ons even weten via mail of bel je account manager, indien mogelijk trachtten we je order nog dezelfde dag door onze eigen diensten te leveren of proberen we de volgende werkdag je goederen sneller bij je te krijgen dan met een gewone koerierdienst.

      • Kan ik mijn goederen op een werf laten leveren?

        Dit kan zeker:

        • Bij kleinere bestellingen versturen we je goederen met een koerier, zij leveren doorgaands de volgende dag, een specifiek uur is helaas niet mogelijk om op te geven.
        • Bij grotere bestellingen wordt je uitgeleverd door onze eigen diensten en wordt je vooraf opgebeld om duidelijke afspraken te maken waar en wanneer je graag uitgeleverd wilt worden.
      • Wat met kortingen?

        Als je een account hebt aangemaakt met een geldig btw nummer, krijg je automatisch binnen de 24h jouw persoonlijke tarieven te zien.
        Ook zal je bij de meeste producten een hoeveelheid korting te zien krijgen.
        Heb je toch een groot aantal van een bepaald item nodig, mail ons of bel je accountmanager en hij/zij kan je een gepaste offerte bezorgen binnen de 24h.

      • Kunnen jullie een korting toepassen op een reeds geplaatste bestelling?

        Het is niet mogelijk om een korting achteraf nog toe te kennen indien de bestelling reeds geplaatst en betaald werd.

      • Mijn lever- of facturatieadres is gewijzigd.

        Bovenaan elke pagina vindt je een tabje 'Mijn account', klik op je naam en je wordt onmiddellijk doorgestuurd naar je persoonlijke info waar je alle wijzigingen aan kan brengen. In het tabje 'Persoonlijke info' vind je alle facturatiegegevens, in het tweede tabje 'Adresboek' kan je jouw verzendadressen beheren.

      • Ik heb vaak dezelfde producten nodig.

        Log in met je account en ga naar 'Mijn bestellingen'.
        Open de bestelling met de producten die je steeds terug nodig hebt en klik op 'Opnieuw bestellen'.
        De vermelde producten worden automatisch in je winkelmandje geplaatst en je kan je bestelling onmiddellijk afwerken.

      • Wanneer ontvang ik mijn factuur?

        Je krijgt je factuur steeds toegestuurd via mail binnen de 5 werkdagen na verzending van de goederen.
        De betaaltermijn hiervan is steeds 30 dagen.

      • Wat gebeurt er als ik vergeten ben te betalen?

        Je krijgt van ons een herinnering via mail toegestuurd als je factuur 5 dagen over tijd is.
        Iedereen ontvangt graag de betaling tijdig, ook wij houden hiervan.
        Komt het regelmatig voor dat je te laat betaald, dan zijn we helaas genoodzaakt om de optie betaling na levering stop te zetten.
        Bekijk hiervoor onze Algemene voorwaarden.

      • Wat houd een zakelijke rekening juist in?

        Bent u zelfstandige, dan weten wij maar al te goed dat uw tijd zeer kostbaar is!
        Hiervoor helpen we u graag verder om het bestellen van je materialen zo vlot mogelijk te laten verlopen.
        Ontdek uw extra voordelen bij het aanmaken van een zakelijke account:

        • Persoonlijke accountmanager
        • Betaal later met onze optie 'Betalen na levering'
        • Bestellingen plaatsen via eigen inkooporders, via mail of telefoon

        Offerte aanvragen

        Heb je een groter aantal producten nodig of ligt de aankoopwaarde boven de € 1000?
        Neem contact met ons op door middel van ons contact formulier of rechtstreeks te mailen naar info@dhz-proshop.be.
        Dan maken we graag een gepaste offerte voor je.
        Is de offerte naar wens?
        Bevestig dit dan even en wij zorgen ervoor dat je jouw materialen snel geleverd krijgt!

        Betalen na levering

        We begrijpen dat je als bedrijf graag simpel en snel wilt bestellen en pas wilt betalen na levering van je order, we maken dit dan ook graag mogelijk voor je.
        We willen wel zeker weten dat alles goed verloopt.
        Nadatje jouw account hebt aangemaakt met een geldig BTW nummer, stuur ons dan gewoon een mailtje met de vraag om te mogen betalen na levering.
        We doen dan een grondig nazicht van je financiele achtergrond en bevestigen dit binnen de 24u of je hiervoor in aanmerking komt.

        Eigen inkooporders

        Werk je met een eigen aankoop systeem?
        Ook hier bieden we je de flexibiliteit om via je eigen order systeem bestellingen door te mailen.
        Van zodra we je bestelling ontvangen geven we de gevraagde items in ons systeem in en u krijgt steeds een correcte orderbevestiging, verzendbevestiging en factuur toegestuurd met alle benodigde referenties op vermeld.
        Speciale opmerkingen of vragen betreffende je bestelling? Als je deze info duidelijk vermeld op je inkoopbon zorgen wij ervoor dat alles loopt zoals u dat wenst!

        Accountmanager

        Is vooral heel gemakkelijk!
        Iedere zakelijke klant krijgt bij ons de persoonlijke aandacht die hij/zij verdient.
        Heb je speciale vragen, wil je snel een bestelling doorbellen of wens je enkel wat uitleg, we helpen je altijd graag verder.
        Je kan jouw accountmanager bellen of je kan gewoon mailen naar info@dhz-proshop.be, je mailtje wordt automatisch doorgestuurd naar de juiste persoon!

    • Mijn account

      mijn account

      • Hoe kan ik een account aanmaken?

        Bovenaan elke pagina vindt u een tabje 'Mijn account', hieronder vind je een link ‘Account aanmaken’, klik hierop.
        Met enkel je e-mail adres en een wachtwoord kan je binnen enkele seconden een profiel aan maken. 
        Je kan je adres gegevens achteraf invoeren of bij het afronden van je bestelling.

        Voordelen van een persoonlijke account:

        • Snelle check in/out (uw gegevens worden bewaard voor een volgend gebruik).
        • Historiek van uw bestellingen en de mogelijkheid om dezelfde order snel opnieuw te bestellen.
        • Mogelijkheid om een verlanglijstje aan te maken, te bewaren en te delen.
        • Exclusieve aanbiedingen en promoties alleen voor geregistreerde gebruikers.
        • Ten allen tijde uw persoonlijke gegevens zelf up-to-date houden.
      • Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat nu?

        Klik op ‘Wachtwoord vergeten?’ en we sturen je onmiddellijk een e-mail waarmee je een nieuw wachtwoord kan instellen. Je kan nadien nog altijd je wachtwoord opnieuw wijzigen in uw account.

      • Mijn persoonlijke gegevens zijn gewijzigd.

        Bent u verhuisd, heeft u een nieuw e-mailadres of wilt u voortaan een ander wachtwoord gebruiken? 
        In ‘Mijn account’’ kunt u al deze gegevens op elk moment wijzigen. 
        Om dit te doen meldt u zich eerst aan met uw e-mailadres en wachtwoord en brengt u de nodige wijzigingen aan in uw persoonlijke account. 
        Vergeet zeker niet de wijzigingen te bevestigen met de knop ‘opslaan’.
        Hier kan je al je vorige bestellingen raadplegen, verlanglijstjes maken en je persoonlijke gegevens wijzigen.

      • Ik kan mijn e-mail niet wijzigen.

        Je e-mail adres kan je zelf niet wijzigen aangezien hier al je data aan gelinkt is in onze boekhouding.
        Wil je dit toch wijzigen, stuur ons een mailtje en we passen het graag voor je aan!

      • Persoonlijke info.

        Heb je een account aangemaakt, dan kan je op jouw account enkele info terug vinden die we hier graag voor je opsommen en uitleggen.

        Persoonlijke info

        Onder 'Persoonlijke info' vindt je al jouw belangrijke info terug; Persoonlijke gegevens, adres gegevens, contact informatie, etc.
        Indien je bij het aanmaken van je account nog niet bent ingeschreven voor onze nieuwsbrief kan je dit hier ook in aanpassen. Vergeet zeker niet al je wijzigingen steeds op te slaan!

        Adresboek

        Heb je meerdere levering adressen? Beheer ze allen in deze sectie. Bij het afwerken van je bestelling krijg je deze adressen steeds overzichtelijk te zien en kan je een keuze maken als je je goederen ergens anders wenst te laten leveren. Hier kan je ook een nieuw adres toevoegen of een oud adres snel verwijderen. Vergeet ook hier niet steeds je wijzigingen op te slaan.

        Bestellingen

        In deze sectie kan je van elke geplaatste bestelling de status opvolgen, opnieuw bestellen, artikelen retourneren, enz...

        Status opvolgen
        Klik op je geplaatste bestelling, hier kan je perfect zowel de betaalstatus als de verzendstatus opvolgen.
        Ook vindt je hier een traceernummer terug waarmee je jouw zending mee kan opvolgen.
        Als je pakketje verzonden is krijg je helemaal onderaan de pagina een detail van deze zending te zien.
        Indien het een deelzending bevat (bv bij een stocktekort) dan krijg je hier ook enkel de goederen te zien die reeds verzonden zijn.
        Van zodra je order compleet verstuurd is zal je hier al je verzendbewijzen terug vinden met de desbetreffende producten en traceernummers.

        Ruilen en retourneren
        Voor meer uitleg over ruilen of retouren, bekijk dan onze ‘Ruilen & retouren’ pagina.

        Opnieuw bestellen
        Open een bestelling welke de producten bevat die je opnieuw wenst te bestellen.
        Onderaan het overzicht zie je een tabje 'Bestel opnieuw', klik hierop en je wordt automatisch doorgestuurd naar het winkelmandje met dezelfde producten.
        Van hieruit kan je je bestelling snel verder afronden zoals je gewoon bent.
        Wij doen de rest!

        Wijzig wachtwoord

        In deze sectie kan je makkelijk een nieuw wachtwoord instellen.
        Geef 1x je oude wachtwoord in, geef 2x het nieuwe wachtwoord in en sla je gegevens op, snel en simpel ingesteld!

        Product reviews

        Heb je bij ons producten besteld en was je er zo tevreden van dat je een review hebt ingevuld? Vinden we supertof van je!
        Ook kan je hier de status van alle eerder ingevulde reviews bekijken (goedgekeurd of niet) en krijg je ook een directe link te zien naar het product zelf, handig om nog eens te bestellen!