Close
Alle producten
    Filters
    Voorkeur BTW
    Zoek

    FAQ

    Zoek

    • Verzenden & afhalen

      alle info over verzendingen en afhalingen

      • Wat is de levertermijn?

        Bestellingen van voorraadproducten welke voor 16u geplaatst en betaald zijn, worden nog dezelfde dag verzonden,
        Zendingen binnen Belgie worden op 1-2 werkdagen uitgeleverd.
        Internationale zendingen worden binnen de 2-3 werkdagen geleverd.
        Indien wij uw bestelde goederen niet voorradig hebben en ze niet kunnen leveren binnen de termijn die op de product detail pagina vermeld wordt, dan zullen we u persoonlijk contacteren en een geschatte levertermijn doorgeven.
        Moest het dan toch te lang duren voor u kan u zonder kosten uw bestelling annuleren en betalen wij u onmiddellijk terug.

      • Wanneer verzenden jullie?

        Al onze bestellingen worden verwerkt en verzonden tot 16u elke werkdag.
        Als je bestelde product(en) voorradig is/zijn en je rekent je order af voor 16u wordt deze nog dezelfde werkdag verstuurd.
        Elke bestelling geplaatst op zaterdag en zondag wordt maandag verder verwerkt.

      • Hoeveel bedragen de verzendkosten?

        Leveringen in Belgie

        • Thuis of op kantoor geleverd met een aankoopbedrag van 0 - 50€ : 8.50€
        • In een Bpost afhaalpunt geleverd met een aankoopbedrag van 0 - 50€ : 4.95€
        • Bestellingen met een aankoopbedrag hoger dan 50€ worden steeds gratis geleverd.

        Leveringen in Nederland

        • Ophalen bij een DPD afhaalpunt ongeacht het aankoopbedrag: 6.95€
        • Thuis of op kantoor geleverd met een aankoopbedrag van 0 - 50€ : 9.95€
        • Thuis of op kantoor geleverd met een aankoopbedrag van 50 - 200€ : 8.95€
        • Thuis of op kantoor geleverd met een aankoopbedrag vanaf 200€ : Prijs wordt automatisch berekend volgens aankoopbedrag

        Leveringen in alle andere landen binnen Europa

        • Voor al deze landen krijgt u de leveringskost te zien bij het afronden van uw bestelling of je kan onze handige tool gebruiken om je transportkost te berekenen. Deze tool vind je in het winkelmandje en is enkel gebaseerd op het land naar waar de goederen moeten verstuurd worden.

      • Wordt mijn bestelling steeds in 1 pakket verzonden?

        Als uw bestelde goederen te groot of te zwaar zijn om in 1 colli te verzenden zullen wij dit in meerdere colli’s opsturen. 
        Natuurlijk betaald u hiervoor niets extra en u krijgt voor elk pakket een unieke tracking nummer zodat je altijd op de hoogte blijft waar je pakket(en) is/zijn.

      • Mijn order blijft op status 'Verwerken' staan.

        Wij verwerken elke bestelling uiteraard zo snel mogelijk maar het kan gebeuren dat een item niet voorradig is op het moment van je bestelling.
        Hiervoor tonen we dan ook bij elk product de geschatte levertermijn op de product detail pagina rechts onderaan.
        Bij Soudal items is dit doorgaands 1-3 werkdagen, bij andere leveranciers doorgaands 3-6 werkdagen.

        Loopt de levertermijn toch langer uit dan verwacht, dan houden we je zeker op de hoogte!

      • Ik heb mijn pakket niet ontvangen!

        Zeer spijtig dat dit voorkomt maar helaas gebeurt het soms wel. Sorry hiervoor!
        Als je 4 dagen na verzending nog niets hebt ontvangen, laat het ons dan zeker weten, dan gaan wij er mee aan de slag en proberen je zo snel mogelijk verder te helpen.

      • Kan ik mijn pakketten ook ergens af komen halen?

        Ja, dit kan. Wij hebben momenteel 1 gratis afhaalpunt in Turnhout.
        Ben je van deze omgeving en wil je je goederen snel en gratis afhalen? 
        Duid deze optie dan zeker aan bij het afronden van je bestelling en wij contacteren je zo snel mogelijk om een afspraak te maken.

      • Mijn pakket was onvolledig.

        Ook wij maken wel eens een fout en als dit het geval is doen wij er alles aan om ze recht te zetten. 
        Heb je niet alles gekregen wat je bestelde? 
        Contacteer ons en we zoeken het zo snel mogelijk voor je uit!
        Het kan natuurlijk ook zijn dat uw bestelling in meerdere colli’s is verzonden en er op 1 van deze pakketten vertraging zit. 
        Normaal moet u dan ook via onze verzendbevestiging meerdere tracking nummers door hebben gekregen.

      • Het geleverde product is beschadigd.

        Onze excuses op voorhand! Ook wij zijn hiervoor afhankelijk van onze transporteur maar wij willen dit natuurlijk wel zo snel mogelijk oplossen voor u.
        Bezorg ons hiervoor voldoende foto's van zowel de buiten verpakking als het beschadigd product.
        Des te meer info u ons bezorgt, des te sneller kan uw aanvraag afgehandeld worden.
        Met deze bewijsstukken kunnen wij een claim indienen bij onze transporteur en kunnen we u ook veel sneller verder helpen!
        Wij bekijken uw aanvraag en u ontvangt ten laatste binnen de 24u een antwoord van ons hoe we dit voor u in orde gaan brengen.

      • De status van mijn bestelling staat op geannuleerd.

        Heeft u de betaaloptie 'Vooruitbetaling' aangeduid tijdens het plaatsen van uw bestelling? Dan kan het zijn dat we nog geen betaling hebben ontvangen en wordt je bestelling automatisch op geannuleerd geplaatst na 14 dagen.
        Heb je de optie 'Directe online betalingen' aangeduid en heb je tijdens het betaalproces op geannuleerd geklikt, dan wordt je bestelling hierdoor ook op geannuleerd geplaatst.
        In beide gevallen kan je nog steeds de betaling uitvoeren en ons hiervoor een mailtje sturen zodoende we je bestelling alsnog snel kunnen verwerken!

      • Naar welke landen versturen jullie nog?

        Wij aanvaarden bestellingen van alle EU-lidstaten, dit omvat volgende lijst:

        • België Litouwen
          Bulgarije Luxemburg
          Cyprus Malta
          Denemarken Nederland
          Duitsland Oostenrijk
          Estland Polen
          Finland Portugal
          Frankrijk Roemenië
          Griekenland Slovenië
          Hongarije Slowakije
          Ierland Spanje
          Italië Tsjechië
          Kroatië Verenigd Koninkrijk
          Letland Zweden