Close
Alle producten
    Filters
    Voorkeur BTW
    Zoek

    FAQ

    Zoek

    • Bestellen

      Bekijk alle info & veelgestelde vragen over bestellen hieronder.
      Twijfel je nog aan iets of heb je nog vragen, laat het ons dan zeker weten!

      • Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

        Een bestelling plaatsen gaat snel en gemakkelijk.
        Heb je al een account? Meld je dan eerst aan om snel je order af te kunnen werken.

        Heb je nog geen account? Maak je persoonlijke account aan met enkel je mailadres en een wachtwoord naar keuze of maak er 1 aan tijdens het afrekenproces.

        Plaats de gewenste artikelen in je winkelmandje door bij het product op de grote groene knop 'Bestel nu' te klikken.
        Het artikel wordt automatisch in je winkelmandje rechtsboven geplaatst.
        Heb je alles gevonden wat je zocht? Ga dan naar het winkelmandje, pas eventueel de aantallen aan en volg alle stappen om je bestelling af te rekenen. 

      • Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen?

        Heb je een foutief factuur- of leveradres opgegeven? Of wens je de bestelde producten te wijzigen?
        Laat het ons tijdig weten via een mailtje met je order referentie en de gewenste wijzigingen en onze klantenservice helpt je zeer graag verder!
        Van zodra je van ons een verzendbevestiging hebt ontvangen kunnen we je bestelling niet meer wijzigen.

      • Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

        Toch van gedacht verandert of een foutieve bestelling geplaatst?
        Dit kan uiteraard gebeuren en om deze te annuleren doen we echt niet moeilijk.
        Stuur ons gewoon een mailtje met je order referentie en we zorgen ervoor dat je order geannuleerd wordt.
        Laat het ons wel zo snel mogelijk weten, van zodra je een verzendbevestiging hebt ontvangen kunnen we dit niet meer annuleren.

        Heb je reeds een betaling uitgevoerd? Ook hier zorgen we ervoor dat dit binnen de 48u wordt terug gestort!

      • Ik wil mijn bestelling annuleren maar deze is reeds onderweg.

        Is je pakketje reeds verzonden? Weiger het dan bij ontvangst als het bij je thuis aangeboden wordt. Het wordt dan gewoon naar ons retour gestuurd.
        Indien je voor levering in een afhaalpunt hebt gekozen, laat het dan liggen en het pakketje wordt automatisch na 2 weken naar ons retour gestuurd.

        Belangrijk:
        De retourkosten worden verrekend bij het terug betalen van je bestelling. 
        Het resterende bedrag wordt binnen 48u na ontvangst van de retour naar je rekening over geschreven.

        Heb je het pakketje toch ontvangen of afgehaald in een postpunt, bekijk dan ons hoofdstuk over 'ruilen & retouren' om je pakketje snel terug te sturen.

      • Kan ik een factuur krijgen van mijn bestelling?

        Wij voorzien voor elke betaalde bestelling een officiele factuur, zowel voor particulieren als professionelen.
        Van zodra een bestelling compleet verzonden is, wordt er automatisch binnen de 5 werkdagen een factuur naar het mailadres in de facturatie gegevens verzonden.

      • Hoe word ik op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling?

        Om je niet teveel mails te sturen ontvang je van ons enkel een orderbevestiging, een verzendbevestiging en wat later een factuur.

        Bij het plaatsen van je order ontvang je een orderbevestiging met nuttige info alsook een pdf bijlage met nogmaals je volledige order info.
        Van zodra je bestelling bij ons vertrekt mailen we je een verzendbevestiging met een tracking nummer en info over welke goederen er juist zijn verzonden.
        In sommige gevallen kan het gaan om gedeeltelijke verzendingen als bepaalde producten niet voorradig zijn.
        Als je bestelling compleet verzonden is zul je enkele dagen later nog een factuur toegestuurd krijgen.

        Je kan de status van je order ook ten alle tijde opvolgen via je account.

        Orderstatus:

        • In afwachting: Je hebt gekozen voor 'Vooruitbetaling' of er is iets mis gegaan bij het betalen als je voor 'Paypal' of 'Online betalingen' hebt gekozen.
        • Verwerken: Je betaling is goed ontvangen en je order wordt verder verwerkt.
        • Compleet: Je bestelling is volledig.
        • Geannuleerd: Bij het afrekenproces via 'Online betalingen' heb je de betaling geannuleerd of je order werd automatisch op 'Geannuleerd' geplaatst na 14 dagen zonder de betaling te ontvangen.

        Verzendstatus:

        • Nog niet verstuurd: Staat je bestelling 'In afwachting', dan wachten we nog even op je betaling. Staat je bestelling in 'Verwerken' dan zijn we hard aan het werken om deze zo snel mogelijk compleet te maken!
        • Gedeeltelijk verzonden: We konden je order niet onmiddellijk compleet maken maar om je niet te lang te laten wachten hebben we al verzonden wat we beschikbaar hadden.
        • Verzonden: je bestelling is volledig afgewerkt en compleet verstuurd!
      • Ik heb een bestelling geplaatst, maar geen bevestiging via e-mail ontvangen?

        Kijk volgende dingen zeker na:

        Heb je het correcte e-mail adres ingevuld? 
        Kijk je order gegevens na via je account en pas dit aan indien nodig. 

        Onze bevestiging e-mail zit misschien bij je spam?
        Je kan ons vertrouwen, wij sturen je niets ongewenst! Ons mailadres voor orderbevestigingen is steeds 'Verkoop@dhz-proshop.be'

        U heeft uw bestelling niet goed afgerond?
        Er wordt je pas een mail toegestuurd als je je bestelling effectief hebt bevestigd door op de groene knop 'Bevestigen' te klikken in de overzicht pagina tijdens het afrekenproces. 

        Het kan uiteraard ook aan ons liggen vanwege een technische storing.
        Kijk even in je account gegevens bij 'Bestellingen', staat hier niets en heb je toch alle stappen goed doorlopen?
        Contacteer ons even en we trachtten het samen op te lossen.

      • Wat als ik een foutmelding krijg tijdens het afwerken van mijn bestelling?

        Zeer spijtig dat dit zou gebeuren maar wij trachtten onze webwinkel zo accuraat mogelijk te laten werken om eventuele foutmeldingen te voorkomen.
        Toch een probleem dat u niet opgelost krijgt? 
        Contacteer ons en we zoeken het onmiddellijk voor je uit!

      • Bekijk de uitgebreide uitleg 'Hoe een bestelling te plaatsen'.

        Volg deze 6 duidelijke stappen en ontdek hoe simpel het is!

        1. Product selecteren

        • Open het gewenste product en pas eventueel het de aantallen aan en klik op de knop ‘Bestel nu’. Je kan te allen tijde in de winkelwagen het gewenste aantal nog aanpassen..

        2. Winkelmandje

        • Het maakt niet uit waar je je op onze shop bevindt, je vindt je mandje altijd bovenaan de pagina terug. Eenmaal je winkelmandje geopend, zie je uit welke producten je bestelling bestaat. Wil je meer dan 1 stuk bestellen, pas het aantal aan door op de pijltjes ernaast te klikken of geef gewoon je gewenste hoeveelheid in. Heb je alles wat je wilt, werk je bestelling af door op ‘Ik ga bestellen’ te klikken. Hier kan je al je gegevens invullen en je account onmiddellijk aanmaken dmv een wachtwoord in te geven. Hiermee bespaar je jezelf veel tijd in de toekomst door gewoon in te loggen bij een volgend bezoek, al je bestellingen en informatie zijn steeds vooraf ingevuld en een snelle checkout is hierdoor gegarandeerd.

        3. Aanmelden

        • Heb je al een account? Log dan eerst in met je persoonlijke gegevens door bovenaan op ‘Aanmelden’ te klikken. Heb je nog geen account? Geen probleem, tijdens het ingeven van je bestelling kan je een paswoord invullen en je account wordt onmiddellijk aangemaakt.

        4. Adresgegevens

        • Is je account aangemaakt en ben je aangemeld? Je adresgegevens zijn automatisch ingevuld tijdens je bestelproces. Als je gewenste verzendadres verschillend is van je factuuradres, kijk dit dan goed na bij het afwerken van je order, we willen toch zeker dat je pakketje op de juiste bestemming komt!

        5. Betaalwijze

        Tja, betalen moet ook gebeuren, gelukkig niet het moeilijkste om te doen met onze diverse opties:

        • Directe online betalingen
          Via deze weg kan je uit een zeer uitgebreid aanbod betaalopties kiezen, er wordt rekening gehouden met mobiele betalingen, standaard online betalingen en buitenlandse klanten. Op het icoontje naast deze betaalmethode zie je welke keuzes er allemaal beschikbaar zijn. Je wordt automatisch door verwezen naar het beveiligde betaal platform van Mollie waar je jouw persoonlijke betaalkeuze kan maken. Wij ontvangen onmiddellijk een bewijs van betaling.
        • Paypal
          De betaling gebeurt onmiddellijk. Na het bevestigen van je bestelling wordt je automatisch door verwezen naar het Paypal platform via een beveiligde verbinding waar je enkel nog de betaling dient te bevestigen als je reeds aangemeld bent. Wij ontvangen onmiddellijk een bewijs van betaling.
        • Bankoverschrijving
          Je ontvangt van ons een orderbevestiging met alle info om de betaling via je home banking (PC banking) in te geven. Of u mailt ons dan het betalingsbewijs en we verzenden uw goederen onmiddellijk, of wij sturen uw goederen op van zodra het bedrag op onze rekening staat.
        • Betaling na levering
          Deze optie wordt enkel aangeboden voor onze zakelijke klanten. Mail ons als u hiervan gebruik wenst te maken. Uw eerste bestelling betaald u alvorens de goederen verzonden worden. Na controle van uw bedrijfsgegevens krijgt u 30 dagen uitstel van betalen.

        6. Overzicht

        Controler nog even al je gegevens.

        • Heb je de juiste aantallen in je winkelmandje geplaatst?
        • Heb je alle benodigde producten opgezocht?
        • Klopt je facturatie- en verzendadres?
        • Heb je de juiste betaalwijze aangeduid?
        • Als alles klopt, klik op ‘Bevestigen’, voer je betaling uit naar keuze, en wij doen de rest!